Galvojama, kad sėkmė ateina pas tuos, kurie anksti keliasi. Netiesa, sėkmė aplanko tuos, kurie atsikelia geros nuotaikos. (Marselis Ašaras) Išsaugoti, tai kas įgyta – ne mažesnis menas, negu tai įgyti. (Ovidijus)

1362741426787
Balandžio 19-21 dienomis „Žalgirio" arenoje vyks sveikatingumo, sveikos gyvensenos ir medicinos paroda „Sveikatos dienos 2013", kurioje dalyvaus Jonavos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras.

Parodos metu sveikatingumo, gydymo ir reabilitacijos bei natūralios medicinos naujoves pristatys per 100 įmonių. Lankytojai turės galimybę patys išbandyti įvairias sveikatinimo ir gydomosios medicinos paslaugas bei atlikti įvairius sveikatos testus, tyrimus nemokamai. Atlikę tyrimus lankytojai sužinotų, kas jiems yra naudinga, kokių sveikatos sutrikimų turi arba kaip galimiems negalavimams ateityje galima užkirsti kelią jau dabar. Išbandyti įvairias procedūras parodos lankytojai galės įmonių stenduose bei specialiai organizuojamų renginių metu.

Parodos metu vyks seminarai, prezentacijos sveikatingumo, žaliavalgystės, odontologijos temomis. Specializuotos parodos „Sveikatos dienos" metu lankytojams bus itin patogu sužinoti aktualiausias sveikatingumo naujienas iš pirmų lūpų bei įvertinti pristatomos produkcijos kokybę.

Daugiau informacijos apie parodą http://www.parodos.lt

Ina KAZAKEVIČIENĖ
Visuomenės sveikatos biuro direktorė

Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras, siekdamas paminėti 2013 m. gegužės 6–12 d. vyksiančią antrąją Jungtinių Tautų Saugaus eismo savaitę bei prisidėti prie Saugaus eismo dekados veiklos, nuo balandžio 8 d. iki gegužės 3 d. organizuoja nuotraukų konkursą „Ilgas trumpas kelias".

Skaityti daugiau...

04-08. Kas yra radiacija Ralio gimnaz. 001

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad fizinis aktyvumas yra reikšmingiausias pirmalaikio senėjimo prevencijos, funkcinės nepriklausomybės palaikymo, pirminės ir antrinės negalios rizikos mažinimo ir viso gyvenimo gerovės didinimo veiksnys. Fiziškai aktyvūs žmonės geriau jaučiasi, nes fizinis aktyvumas mažina kraujospūdį ir tikimybę susirgti širdies kraujagyslių ligomis, insultu bei depresija.
Suaugusiems žmonėms rekomenduojama didžiąją savaitės dienų dalį (geriausia kasdien) ne mažiau kaip 30 minučių skirti vidutinio intensyvumo fizinei veiklai, vaikams – ne mažiau kaip 1 val. Taip pat rekomenduojama bent 2 kartus per savaitę užsiimti tokia veikla kuri stiprintų raumenų jėgą, stiprintų ir išlaikytų lankstumą bei pusiausvyrą.
Kiekvienas esame individualus ir tikrai nėra vieno teisingo kelio, tad pradėkime nuo to, ką galime padaryti, nuo to, kas smagu. Kviečiame visus labiau domėtis savo sveikata, jos išsaugojimu ir stiprinimu.

Ina Kazakevičienė

Jonavos rajono savivaldybės
visuomenės sveikatos biuro
direktorė Ina Kazakevičienė

2013 – siais Sveikatingumo metais Jus kviečiame dalyvauti nemokamuose renginiuose:

1. Mankštos kūdikiams ir vaikams „AUGU SVEIKAS"
(iki 15 mėn. amžiaus kartu su mamomis)

Užsiėmimų programą sudaro vieno mėnesio trukmės kūdikių sveikatą stiprinantys, funkcinį savarankiškumą skatinantys bei lavinantys fizinį aktyvumą teoriniai praktiniai užsiėmimai, kurių metu įgyti mamų mokėjimai ir įgūdžiai galės būti realizuojami tęsiant užsiėmimus savarankiškai.
Užsiėmimų grafikas balandžio mėnesį:
(pirmadieniais – trečiadieniais nuo 15.00 iki 16.30 val.) 8,10,15,17, 22, 24, 29 dienomis.
Užsiėmimų vieta: Jonavos jaunimo mokyklos kineziterapijos salė. Adr. Vasario 16-osios g. 31, Jonava (įėjimas pro vairavimo mokyklą).
Ateinant į mankštą turėti:
• Švarią, leidžiančią laisvai judėti dalyvių aprangą ir avalynę;
• Paklotėlį kūdikiui.
Užsiėmimus veda: VŠĮ Vaikų ir jaunimo visapusiško lavinimo centro mokytoja – sveikatos ir fizinio aktyvumo mankštų trenerė Viktorija Gaižauskienė. Tel. pasiteiravimui: 8 682-14354
Dalyvių skaičius ribotas (8 vaikai su mamomis).
Išankstinė registracija: Tel. 8 349 31064

2. Mankštos atraminio judamojo aparato raumenų stiprinimui

Užsiėmimų programą sudaro vieno mėnesio trukmės teoriniai praktiniai sveikatą stiprinantys, funkcinį savarankiškumą skatinantys bei lavinantys judamąjį – atraminį aparatą fizinio aktyvumo užsiėmimai bei individualių darbo metodų apmokymas:
• 17.00 - 17. 30 val. teorinė paskaita;
• 17.30 - 18.30 val. kineziterapijos užsiėmimai salėje arba lauke (priklausomai nuo oro sąlygų);
• 19.00 - 19.30 val. plaukiojimas baseine.
• vaistažolių arbata.
Balandžio mėnesį registruojamos amžiaus grupės:
• Antradieniais ( 30-55 metų amžiaus gyventojams) 9,16, 23, 30 dienomis;
• Ketvirtadieniais (vyresniems kaip 55 metų amžiaus gyventojams) 4,11,18, 25 dienomis nuo 17.00 iki 20 val.
Užsiėmimų vieta: UAB „Atgaiva tau", adr. Paupio g. 40, Ruklos kaimas, Jonavos rajonas
Atvykstant į užsiėmimus turėti:
• Švarią, leidžiančią laisvai judėti aprangą ir avalynę (persimauti);
• Maudymosi kostiumėlį;
• Asmens higienos priemones (rankšluostį, muilą, kempinę, gumines avalynę).
Išvykimas: 16.50 val. Jūsų lauks autobusas (Miesto autobusų sustojime prie IKI J. Basanavičiaus gatvėje (prie prekybos centro „Jonė"). Po užsiėmimų dalyviai bus parvežti ten pat. Transportas nemokamas.
Užsiėmimus veda: UAB „Atgaiva tau" reabilitacijos kineziterapeutai.
Dalyvių skaičius ribotas (grupėje 12 asmenų).
Išankstinė registracija: Tel. 8 349 31064

3. Vakarinės mankštos „Sportuok su manimi"

Užsiėmimų programą sudaro teoriniai – praktiniai fiziniai užsiėmimai sporto salėje, kurių metu ne tik gerinamas bendras kūno fizinis pajėgumas, bet ir skatinama atsakomybė už savo sveikatos išsaugojimą.
Užsiėmimų grafikas balandžio - gruodžio mėnesiais:
Kiekvieną antradienį nuo 17.00 iki 18.30 val.
Užsiėmimų vieta: Jonavos R. Samulevičiaus pagrindinės mokyklos mažoji sporto salė, adr. Chemikų 140, Jonava (įėjimas per paradinį įėjimą į mokyklą).
Ateinant į mankštą turėti:
• Sportinę aprangą ir avalynę;
• Geriamo vandens pagal poreikį.
Užsiėmimus veda: reabilitacijos bakalauras, taikomosios fizinės veiklos magistras Artūras Sujeta,
tel. 8 675 19 750.
Registracija užsiėmimų vietoje.

4. Mankšta „Šokio žingsniu"

Užsiėmimų programą sudaro fiziniai sveikatą stiprinantys, lankstumą, laikyseną, koordinaciją gerinantys teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, kurių metu įgyti mokėjimai ir įgūdžiai galės būti realizuojami tęsiant užsiėmimus savarankiškai.
Užsiėmimų grafikas balandžio - gruodžio mėnesiais:
Kiekvieną ketvirtadienį nuo 17.00 iki 18.30 val.
Užsiėmimų vieta: Jonavos R. Samulevičiaus pagrindinės mokyklos mažoji sporto salė, adr. Chemikų 140, Jonava (įėjimas per paradinį įėjimą į mokyklą).
Ateinant į mankštą turėti:
• Patogią, judesių nevaržančią aprangą;
• Šiltas kojines, arba patogius batelius;
• Geriamo vandens pagal poreikį.
Užsiėmimus veda: visuomenės sveikatos bakalaurė Livija Griniova, tel. 8 645 32 366.
Registracija užsiėmimų vietoje.

5. Už blaivybę bėkime kartu su viso pasaulio lietuviais

Kviečiame Jonavos rajono gyventojus, norinčius palaikyti šią gražią idėją, rinktis balandžio 5 dieną, taip pat kiekvieno mėnesio pirmąjį penktadienį, 17. 00 val. Sodų gatvės gale prie didžiojo akmens Joninių slėnyje Jonavoje. 4, 2 kilometro trasa vingiuos dviračių takais aplink tvenkinius.
Kiekvieną pirmą mėnesio penktadienį visuose Lietuvos miestuose, miesteliuose, taip pat kitose pasaulio valstybėse – visur, kur tik yra Lietuvių, vyksta masinis bėgimas miesto gatvėmis, skirtas blaivybei ir sveikam gyvenimo būdui propaguoti.
Kviečiame kuo daugiau žmonių prisijungti prie bėgimo ir, tokiu būdu, atkreipti likusios visuomenės dalies dėmesį ne tik į blaivų gyvenimo būdą, fizinį aktyvumą, bet ir dvasinės lietuvių kultūros puoselėjimą, šiuo simboliniu susibūrimu parodant, kad mes tikime šia šalimi, kad jos piliečiai – gyvi.
Šio bėgimo iniciatoriai – Lietuvos nacionalinė tabako ir alkoholio kontrolės koalicija ir Lietuvos sveikuolių sąjunga.
Jonavoje šią idėją palaiko ir Jus bėgti kviečia Jonavos rajono savivaldybė, Visuomenės sveikatos biuras, bėgimo klubas "Maratonas".
Bėgimo šūkis – „Lietuvis reiškia blaivas", bėgimo idėja – „Tik blaivi tauta gali išlikti".

Užsiėmimus finansuoja Jonavos rajono savivaldybė visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšomis.

GRUODIS, 2018
Pr A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Pagalba telefonu