Galvojama, kad sėkmė ateina pas tuos, kurie anksti keliasi. Netiesa, sėkmė aplanko tuos, kurie atsikelia geros nuotaikos. (Marselis Ašaras) Išsaugoti, tai kas įgyta – ne mažesnis menas, negu tai įgyti. (Ovidijus)

 

 

Jonavos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras ir Bukonių pagrindinės mokyklos vaikučiai, projekto „Mano dantys bus sveiki“ dalyviai sveikina ir išsiuntė po pieštą sveikinimą visiems Jonavos rajono odontologams ir linki, kad Jų kasdienybėje sveikatos saugojimas ir stiprinimas suteiktų energijos naujiems siekiams, kad išsipildytų visos Jų profesinės ir asmeninės svajonės.

Tegul kasdien visus Jūsų darbus lydi odontologų globėja Šventoji Apolonija.

ŠIANDIEN IR DANTŲ SKAUSMO DIENA

Skaityti daugiau...

 

Penkių dienų programa norintiems atsisakyti rūkymo

"Kvėpuok laisvai"

Markas Tvenas yra pasakęs "Mesti rūkyti – tai lengva. Aš tai esu daręs daug kartų."

Primename, kad Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, nuo rūkymo sukeltų ligų visame pasaulyje kasmet miršta apie 1,3 mln. gyventojų, Lietuvoje – 1,3 tūkst. Europoje rūkymas lemia 83 proc. plaučių vėžio susirgimus ir yra 82 proc. mirčių nuo plaučių vėžio priežastis.

Norint nepapildyti šios statistikos yra tik vienas kelias – atsisakyti šio žalingo įpročio. Tam reikia daugybės pastangų, bet tai padaryti įmanoma! Jeigu Jūs bandėte mesti rūkyti, be abejo, gerai žinote, kaip sunku būna nepradėti vėl. Tai padaryti nėra lengva, nes žmogus tampa priklausomas nuo nikotino. Dažnai žmonėms prireikia 2-3 kartų, o kartais ir daugiau, kol galiausiai pavyksta tai padaryti.

Kaip geriau tai padaryti – mažinti palaipsniui, o gal tiesiog nutraukti staiga? Visą tai Jums paaiškinsime penkių dienų unikalioje mokymo programoje Jonavoje. Taip, pasiryžę šiam žingsniui, Jūs turėsite keletą sunkių valandų, o galbūt ir dienų. Būtent ši programa ir yra skirta padėti Jums pereiti šį nelengvą laikotarpį ir sumažinti bei nugalėti troškimą užsirūkyti naudojant natūralias priemones: fizinius pratimus, judėjimą, vandenį, saulės šviesą, orą, sveiką mitybą, poilsį ir tikėjimą.

Skaityti daugiau...

          

Ilgai veikiant šaldantiems aplinkos veiksniams (šalčiui,  vėjui,    ilgą laiką būnant vėsiame vandenyje), žmogus gali sušalti arba nušalti atskiras kūno dalis.

 

 

 

 

Skaityti daugiau...

Pasidžiaukime pagaliau atėjusios žiemos malonumais – kad ir koks oras būtų už lango, stenkitės lauke kasdien praleisti ne mažiau kaip po valandą, ypač – saulėtomis dienomis. Būtų geriau, jeigu pasiimtume slides ar tiesiog išeitume pasivaikščioti į parką, eikime pėsčiomis į darbą, palydėkime vaikus į mokyklą. Slėpdamiesi nuo žiemos namuose, mes tik silpniname organizmo apsaugines jėgas, tampame neatsparūs šalčiui ir ligoms. Norėdami nesusirgti šaltuoju metų laiku nuolat stiprinkime imunitetą, racionaliai maitinkimės, pasirinkime šiam metų laikui tinkamą aprangą bei apavą, venkime didelių oro temperatūros skirtumų ir skersvėjų.

Žiemos mityba

Maisto racionas žiemą turėtų šiek tiek keistis. Esant šalčiams rekomenduojama valgyti kaloringesnį maistą ir gerti šiltus, saldžius gėrimus, nes tuomet organizmas pasigamina daugiau energijos, o kūnas ilgiau išlaiko šilumą. Pagrindiniu mitybos principu išlieka visiems puikiai žinoma mitybos piramidė, kuria vadovaujantis galima teisingai nustatyti, kiek ir ko turėtume valgyti. Žiemą taip pat reikėtų daugiau dėmesio skirti organizmo atsparumą didinantiems daržovėms ir vaisiams, riebiai žuviai. Šiuose produktuose esantys vitaminai ir maistinės medžiagos teigiamai veikia mūsų imuninę sistemą. Vieni svarbiausių vitaminų žiemą yra C, A, B6 ir E vitaminai.

Skaityti daugiau...

SPALIS, 2019
Pr A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Pagalba telefonu